ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 15 ביוני 2013

לפני מספר ימים קיבלתי קישור לדף נחיתה לתיבת המייל מקולגה מעניינת ביותר.
כמובן, כל משתמש אינטרנט יודע שמטרתו של דף נחיתה הוא להציג שירות
ולמכור.

גם היא, כמוני מאוד מאמינה בתוכן חינמי.

לשלוח מדי כמה זמן לרשימת התפוצה שלה טיפ איכותי, סרטון וכדומה.

כמוה, גם אני מקפידה לשלוח תכנים לרשימת התפוצה שלי,
תכנים שיקדמו אותם ושיתנו להם ערך מוסף.

אם מישהו תוהה, זה לוקח לי זמן, לפעמים הרבה זמן.
אבל אני אוהבת את זה ומנסה לתת מכל הלב.

היום פתחתי את עמוד הפייסבוק וראיתי פוסט שהיא כתבה/
תגובה שאחד האנשים כתבו לה לדף נחיתה - להזכירכם - דף מכירה!
"כמה חבל לגלות עוד מסר פרסומי במסווה של טיפ... סליחה, זה לא אישי, אני פשוט קיוויתי או שאני סתם נאיבי...".

היא לא עברה על כך בשתיקה והסבירה לו שהיא לא עוסקת בטיפים אלא ב-להתפרנס.

זה הזכיר לי שלפני כמה זמן הייתי באיזה בוקר של *** . עוד בוקר מהכנסים של הפחות מ-100 ש"ח שרצים בהגזמה בזמן האחרון. בוקר של שלוש שעות. להפתעתי מעל שעתיים וחצי קיבלנו מלא חומר, חדש, איכותי, מועיל (אפילו אני, שראיתי עשרות סרטונים של *** הופתעתי מכמות החידושים) ואז ב-20 דקות האחרונות, אבוי וגוואלט הגברת החליטה להתפרנס ומכרה אוסף דיסקים באיזה סכום (סביר לגמרי יחסים) ומאחורי התחילו ההתלחשויות "הנה, התחילו המכירות"

תגידו? מה נסגר? באמת נראה לכם שקיבלתם את כל הערך הזה במחיר של טילון ומסטיק בזוקה ולא ימכרו לכם משהו בסוף?

תגידו, למה לא בעצם? למכור 15-20 דקות מיום של שלוש וחצי שעות נראה לי סביר לחלוטין?
ומה הקטע? חינם... חינם... חינם... לא מגיע לנו להתפרנס?

מודיע לכולם - בפה מלא - שאני שולחת אתכם לדף נחיתה יש שם הצעה עסקית!

כן, דף הפייסבוק שלי מלא טיפים,
בערוץ היו-טיוב שלי נמצאים כבר מספר סרטוני הדרכה,
ותמיד ניתן לשאול אותי שאלה במייל או בפייסבוק,

אבל מה קורה? אנשים? לא מגיע לנו בסופו של דבר להתפרנס?

היועץ העסקי שלי אמר לי לפני כמה זמן "את נתפסת כגברת חינם, דבר המוביל לכך שאת מבקשת כסף עבור השירות אנשים נרתעים ולא מבינים מה קרה לכל החינם הזה, לאן הוא נעלם בדיוק שהם היו צריכים, זה זו שאלה שהתשובה עליה היא שעה הרצאה, אבל אז-מה? מה הבעיה? גם זה יכול להיות חינם"

קחו את מה שטוב לכם, תשתו את חצי הכוס המלאה.
מתחשק לכם? שלמו על מנת שנמלא את חצי הכוס השנייה ושתו לרוויה,
לא מתחשק לכם? שתיתם מספיק ? גם זה סבבה
אבל אל תבקרו אף אחד על הרצון להתפרנס!

ועכשיו-אם מתחשק לכם להירשם לרשימת התפוצה שלי, לקבל טיפים בפייסבוק וכלים חינמיים ברשת
ומדי פעם הצעה על שירות שלי, זה הקישור:
אה, כן, מי שנרשם מקבל ספר מתנה מלא כלים חינמיים שיקפיצו לו את הנוכחות באינטרנט.