ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום שבת, 28 בדצמבר 2013

On 5:46 by Unknown in
אתמול קיבלתי סרטון מכעיס לתיבת המייל "עידן החינם בפייסבוק נגמר, פייסבוק הפסיקו להציג תכנים מהדפים עסקיים שלכם לאוהדים ללא פרסום בתשלום"
האמת, עלה לי לעצבים, באיזה ביטחון המידע נאמר.
חשבתי לעצמי, לעזזאל המידע מגיע להמון אנשים שלא עוקבים אחרי כל עדכון בבלוג של פייסבוק, כמה המידע יכול לייאש אותם.
דבר ראשון כל מי שרואה אם המאמר שילחץ לייק, רק על מנת להבהיר לכולם שתכנים מהדף העסקי עדיין מוצגים לכל מי שמתעניין.
אז מה באמת קרה?
פייסבוק שינו את האלגוריתם בתחילת דצמבר והם ישנו אותו עוד עשרות פעמים בעתיד, כמו גוגל, כמו כל מה שקורה בעולם המודרני. ואנחנו, כממצאי דרווין, נסתגל ונשרוד, אפילו ננצח.
נראה לי שפייסבוק מתחפשים יותר מדי לגוגל ומנסים ללמוד מהם כמה שיותר. המטרה המרכזית-להראות לנו תכנים בעלי ערך.
העניין הוא שפייס שינה את ההגדרה של "בעל ערך" בתחילת החודש.
כנסו לקישור ישירות בלוג של פייסבוק

יותר תוכן איכותי וקישור למאמרים בעלי ערך, פחות ממים

אז מה למדו בפייסבוק? שאחוז הקליקים בקישורים לתכנים איכותיים, רלוונטיים, אקטואלים עלו ב 170% מה זה אומר מבחינתם? שזה תוכן בעל ערך. דרך אגב, משום מה הוחלט שממים הם לא בעלי ערך.
מה זה אומר מבחינתנו?
1. תודה לפייס על ההזדמנות להגדיל את הכניסות לאתר שלנו וכך להגדיל את מיקום האתר בפייסבוק.
2. בעבר לא המלצתי להכניס קישורים לדף, מאז השינוי בתצוגת הלינקים כמות הכניסות לאתר גדלו.
3. בפרסום לינק לאתר שלכם הקפידו שבמאמר באתר תהיה תמונה בגודל טוב 1200*1200 פיקסל כך שהיא תוצג האופן יעיל.
4. אם המאמר או המידע יהיה בעל ערך לאוהדים הוא יקפוץ שוב ושוב לניוז-פיד. המחשבה מאחור - אני רוצה לדעת מה חברים שלי הגיבו על תוכן מסוים ובהתאם לכך אולי ארצה להמשיך להגיב.
5. תנו ערך, תנו מכל הלב ותהיו כנים עם האוהדים והלקוחות שלכם.
הציגו את המידע כפי שהוא ולא כפי שהוא משרת אתכם!