ומחשבות שעוברות בניהם

רוחמה סלע

פייסבוק כלים חינמיים ומחשבות שעוברות בנהם

יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

"אז למה את לא משתתפת בתוכניות שותפים אם את יודעת כל כך טוב פרסום ממומן?"
שאלו אותי היום.
(יכול להיות שהפוסט הזה יעלה לי ביוקר... אבל ככה זה...)
למה?
כי אני לא ממליצה על קורס אם לא ראיתי אותו בעצמי.
כי אני ממליצה רק על מה שראיתי, חוויתי, עשיתי.
וכי בזמן המועט שיש לאמא לילדים מתחת לגיל 5 אני מעדיפה להשקיע בהגדלת העסק שלי.
יש לי עוד כמה למה, אבל נשמור אותם ליום אחר.
ואז הגיע השאלה הבאה
"מה, יש לך קורס און ליין? למה אין לך תוכנית שותפים"
זה מאוד פשוט, במקום לבקש מכל העולם "להמליץ עלי" ואז לתת לכל המלצה עמלה של 1500 ₪, אני מעדיפה לחסוך ללקוח את כל העלויות האלו ולתת מחירים נוחים לכל אדם.
למה? כי אני רוצה שתתחילו לעשות והחשש להשקיע בלימודים זה לא מה שיעכב אתכם.
למה? כי אני חושבת שסופר חשוב שכל עסק קטן ידע לשווק את העסק שלו ולהגדיל הכנסות.
יש עלי לא מעט המלצות ברשת.
מאנשים שחוו את השירות שלי.
מלקוחות שמפרגנים, רק בגלל שהם רוצים.
הרי להמלצות גורפות במייל כבר פחות ופחות אנשים מאמינים.
אז אני אגיע ללקוחות שלי בדרך הישנה והטובה
בלי מגה השקה
ולא, הקורס שלי לא יעלה 4000 ש"ח רק על מנת שיהיה לי מספיק לשלם עמלות לכולם.
כן, אני אעשה שיתופי פעולה. אבל השקות ענק... זה מקסים... אולי... לפני שזה נטחן דק דק, לפני שהתחילו להשתמש בזה ממש לא כמו שצריך.
אז זו אני, רוחמה סלע, מעולה בשיווק בפייסבוק!
יש לי קורס מדהים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים
כאלו שמשווקים דרך הדף האישי והעסקי
כאלו שלא צריכים אתר אלא שכולם יגיעו לעסק שלהם
כאלה שצריכים מלא לקוחות
והוא שווה 2500 ₪ בלי למצמץ
אבל עכשיו הוא נמכר רק ב 600 ₪ (עד ה 15.11)
ואני סופר מציעה לכם להצטרף.
ואם אתם כבר לקוחות ומתחשק לכם לפרגן, לא בשביל עמלה, סתם כי זה כיף
אני תמיד שמחה לשמוע :)
מי שרוצה לשמוע עוד,בעיקר מי שרוצה יותר ב 2017, מוזמן לפנות בפרטי או לכתוב תגובה